Wystawa podczas targów to skuteczne rozwiązanie reklamowe i promocyjne dla wielu przedsiębiorców. Jednak sama obecność na targach może nie wystarczyć. Ważne jest, aby odpowiednio wyeksponować swoją ofertę. Do tego potrzeby jest właściwy dobór stoiska targowego.
Stoiska rzędowe
Przede wszystkim zacząć należy od właściwego usytuowana stoiska na targi. Rozwiązań pod tym względem jest przynajmniej kilka. Dużą popularnością cieszą się stoiska szeregowe. Można powiedzieć, iż jest to najczęściej występująca konfiguracja stoisk podczas różnego rodzaju targów. Choć stoiska szeregowe są bardzo popularne to mają jedną wadę. Prezentacja oferty gościom możliwa jest tylko przez jedną otwartą ścianę. Pozostała cześć stoiska jest zabudowana. Jest to jednak rozwiązanie dość tanie.
Stoiska narożne
Inny typ stoiska to stoisko narożne. Zaletą tego rozwiązania są znacznie większe możliwości prezentacji oferty. Możliwe jest to przez dwie ściany stoiska. Właśnie ze względu na to wielu przedsiębiorców decyduje się właśnie na stoiska narożne. Trzeba jednak pamiętać, że zajmują one dość dużo miejsca. Oznacza to, że na hali targowej nie może być ich zbyt dużo. Trzeba zatem wcześniej pamiętać o rezerwacji.
Stoiska czołowe
Na halach targowych można spotkać także czołowe stoiska wystawiennicze. Cechą charakterystyczną tego typu stoiska jest odsłonięcie trzech brzegów. Dzięki temu możliwości ekspozycyjne znacznie się zwiększają. Jest to dobre rozwiązanie zwłaszcza jeśli chce się porozmawiać dłużej z gości odwiedzającymi stoisko.
Stoisko wyspowe
Na koniec warto wspomnieć jeszcze o stoisku wyspowym. W tym przypadku stoisko jest w całości odsłonięte. Goście mogą zapoznać się z ekspozycją z każdej strony.
Jak wybrać?
Wybór stoiska targowego powinien przede wszystkim spełniać indywidualne oczekiwania i potrzeby. Musi być dopasowane do konkretnego rodzaju ekspozycji. Ważna jest także sama jego jakość. Warto zatem wybierać stoiska od renomowanych firm. Przykładem mogą być stoiska targowe od expotextil.pl.